اولین مرحله اعتباری خدمات دارو و درمان به استان ها پرداخت شد

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از واریز اولین مرحله از اعتبارات مربوط به خدمات حمایتی کمک هزبنه دارو و درمان به استان ها خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر وحید سلیمی با اشاره به واریز اولین مرحله اعتبارات این سازمان به استان ها گفت: اولین مرحله از اعتبارات مربوط به خدمات حمایتی و کمک هزینه دارو و درمان برای بیماران نیازمند به حساب معاونت های داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ها واریز شد.

سلیمی تصریح کرد: این اعتبارات مبلغ 57 میلیارد ریال است که به حساب استان ها واریز شده است.

سلیمی با بیان اینکه حمایت‌های مالی هلال‌احمر در زمینه‌های کمک‌هزینه دارو و درمان، کمک‌هزینه بستری طبی و جراحی، کمک‌هزینه اروتز و پروتز، کمک‌هزینه عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و کمک‌هزینه خدمات دندان‌پزشکی است، افزود: کمک‌هزینه پاراکلینیکی و تامین وسایل و تجهیزات توان‌بخشی، تامین وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، کمک‌هزینه درمان سرپایی و تامین کمک‌هزینه شیرخشک برای خانواده‌های نیازمند از دیگر موارد حمایت های هلال‌احمر است .

سلیمی تصریح کرد: مجموع این حمایت ها در  سازمان داوطلبان ، 101 هزار و 193  خدمت به ارزش ریالی  بالغ بر   ۱۳۳۵ میلیارد ریال بود که در سال ۱۴۰۰ به نیازمندان ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha