شهرداری کاشان از هیچ ظرفیتی برای توسعه دیپلماسی شهری غافل نمی‌شود

شهردار کاشان گفت: مدیریت شهری خطه سیلک از هیچ ظرفیت و بستری برای توسعه دیپلماسی شهری به عنوان یکی از الزامات رشد و پیشرفت غافل نمی‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط  عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه در دیدار با سفیر کنیا، با اشاره به پیشینه تمدنی و موقعیت صنعتی و کشاورزی کاشان بیان کرد: کاشان با بیش از یک هزار کارخانه فرش و همچنین خطه گل و گلاب، در جهان پرآوازه است.

وی به صنایع فعال مختلف در کاشان نظیر صنایع خودروسازی، سرامیک، چینی و ....اشاره و خاطرنشان کرد: کاشان از نظر منابع طبیعی غنی بوده و دارای معادن سنگ آهن، سنگ ساختمانی، سنگ تزئینی، معادن ماده اولیه صنایع داروسازی و... است.

شهردار کاشان، دو نوع اقلیم کوهستانی و کویری کاشان را نیز به عنوان مشخصه آب و هوایی یادآور شد و آن را نشان‌دهنده تنوع اقلیمی در منطقه دانست.

بخشنده امنیه با تأکید بر رویکرد مدیریت شهری برای تقویت دیپلماسی شهری با نقاط مختلف دنیا به ویژه شهرهای دارای تشابهات فرهنگی، اجتماعی، اقلیمی و اقتصادی بیان کرد: به دنبال انعقاد قرارداد با شهرهایی هستیم که قرابت بیشتری در حوزه های گوناگون با ما دارند.

شهرداری کاشان از هیچ ظرفیتی برای توسعه دیپلماسی شهری غافل نمی‌شود

وی، صادرات و مبادلات فرهنگی و اقتصادی را زمینه مساعد همکاری با دیگر شهرها عنوان کرد و آن را زمینه‌ساز توسعه و رونق اقتصادی دانست.

شهردار کاشان، مکانیزه شدن فعالیت های شهری، مدیریت و ساماندهی پسماند، تبادل اطلاعات و تبادلات علمی و فرهنگی را بسترهای مناسب و مورد علاقه کاشان برای ایجاد ارتباط با دیگر شهرها برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha