دیوان محاسبات به دنبال مچ‌گیری از مسئولان نیست 

رئیس داستان دیوان محاسبات کشور گفت : دیوان محاسبات به دنبال مچ‌گیری از مسئولان نیست  بلکه در تلاش است بتواند  به عنوان مشاور امین در کنار مدیران دستگاه‌های دولتی باشد تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان علی کامیار در تودیع و معارفه رئیس دیوان محاسبات استان زنجان با بیان اینکه اهمیت دادن به استان ها و شناخت کامل از مسائل و ویژگی های مختلف استان های کشور از اولویت های مهم دیوان محاسبات در دوره جدید است اظهار کرد: شفاف سازی مسائل مالی یکی دیگر از موضوعاتی است که مورد توجه و پیگیری دیوان محاسبات کشور است.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات به دنبال مچ‌گیری از مسئولان نیست  افزود: بلکه دیوان محاسبات در تلاش است بتواند  به عنوان مشاور امین در کنار مدیران دستگاه‌های دولتی باشد تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود .

دادستان دیوان محاسبات کشور بابیان اینکه بعد از هر دوره مجلس، رئیس و دادستان محاسبات کشور از طریق مجلس شورای اسلامی  انتخاب میشود افزود: در سال‌ ۹۹ مجلس انقلابی با انتخاب آقای بذرباش  دیوان محاسبات توانسته است حرکتی در رسیدن به اهداف خود  را داشته باشد.

کامیار با اشاره تدوین سند راهبردی دیوان محاسبات  گفت:  شعار محوری که در دیوان محاسبات  قرار گرفت  شعار "فناورانه، مردم پایه "  است که  سعی داریم با استفاده از این رسیدگی ها و حسابرسی ها  از فناوری های امروز بیشترین استفاده را کنیم و ارتباطات را با دیگر دستگاه های دولتی بصورت آنلاین داشته باشیم تا خدمات بیشتری ارائه شود .

وی همچنین از آماده سازی  سیستم ثنا دیوان محاسبات نیز در خرداد ماه  سالجاری نیز خبر داد و افزود : دیوان محاسبات بر اجرا و راه اندازی ۳۲ سامانه  متمرکز است که با این ظرفیت خدمات بهینه و شفاف سازی برای مردم تحقق پیدا خواهد کرد .

این مسئول با اشاره به شعار دیوان محاسبات در خصوص مردم پایه بودن اظهار کرد: به این معنی است باید عملکرد قضایای مالی کشور در اختیار مردم قرار بگیرد و اعتماد مردمی به دستگاههای دولتی  کامل محقق شود.

کامیار با بیان اینکه دشمن یکی از مسائل اصلی  که دنبال می‌کند این است که نسبت با کارآمد بودن مدیران و نظام تبلیغ سو می‌کند افزود : این تبلیغات در فضای مجازی انجام می‌شود که ذهنیت شوم را  در بین مردم ایجاد کنند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه 198 در دیوان محاسبات گفت: این سامانه با هدف نظارت مردمی بر عملکرد مالی دستگاه های دولتی و افزایش تعامل دو سویه دیوان محاسبات راه اندازی و مورد استقبال قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)‌، در  پایان این مراسم محمدمهدی رضوانی فر به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان معرفی و از خدمات غلامرضا بازگشا مدیرکل قبلی قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha