کاشان منطقه‌ای ویژه با مدیریت شهری قابل تحسین است

سفیرکنیا در دیدار با شهردار کاشان، از پاکیزگی و زیبایی خطه سیلک تمجید کرد و گفت: شهرهایی مشابه کاشان در کنیا وجود دارد که دارای ویژگی های مشابه مانند کاشان است با این تفاوت که بارندگی زیادی را در آن شهرها مشاهده می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان جاشوا ایگوتا گاتیمو گل، قهوه و چای را از جمله صادرات کنیا ذکر و تصریح کرد: بسیار برایم جالب بود که کاشان نیز با وجود آب و هوای کویری پرورش دهنده و صادرکننده بهترین نوع گل‌ها با نقاط مختلف دنیاست.

سفیر کنیا، تنوع جغرافیایی عامل رونق گردشگری در کنیا قلمداد و تأکید کرد: در کشورمان هم مناطق کوهستانی و هم حیات وحش داریم که این به وضعیت گردشگری ما کمک کرده است.

وی، حفظ بناهای تاریخی در کاشان را یک اتفاق مثبت دانست و بر تبادل تجربیات با کاشان در این زمینه تأکید کرد و گفت: زمینه‌های زیادی برای همکاری وجود دارد که می‌توان این ارتباط را ایجاد و توسعه داد.

سفیر کنیا، با اشاره به استقلال کشورش از 58 سال پیش، ایران را الگوی مناسبی در پیشرفت با وجود تمام بحران‌ها به خصوص جنگ تحمیلی و فشارها دانست و افزود: کنیا در گذشته دور میزبان اقوامی از ایران در خود بوده است و این به اشتراکات فرهنگی دو کشور می‌افزاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha