دریافت جایزه بین المللی هانری داویسون، گواه خدمات شایسته تقدیر این نهاد مردمی است

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن هفته هلال احمر و یکصدمین سالروز تاسیس این نهاد عام المنفعه در کشور را تبریک گفت.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا)، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نگاهی به تاریخچه ی درخشان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از آغاز تاسیس تاکنون و به ویژه حضور موثر و پر اهمیت این مجموعه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در فعالیت های خیرخواهانه، عام المنفعه و انسان دوستانه، نشان از روحیه ی فداکاری، ایثار و صداقت در عمل اعضا و کارکنان این نهاد مردمی است.

در هر کجای این مرز و بوم و بلکه فراتر از مرزهای کشور که رنج و گرفتاری و درد، بشریت را متاثر می کند، حضور بدون هیچگونه چشمداشت و تنها با اهدف خدمت به بشریت جمعیت هلال احمر است که زمینه ساز ترویج فرهنگ ناب انساندوستی و صلح و آرامش می شود.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از دیرباز تاکنون در کارنامه ی درخشان خود در موضوعات مختلف و متعدد درمانی-امدادی درون و برون مرزی، نقش اساسی ایفا می کند و بلکه به عنوان مجموعه معین دولت در کشور، در تمامی عرصه های خدمت حضور دارد که البته همین فعالیت های درخور تحسین است که اخیرا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را شایسته دریافت جایزه بین المللی هانری داویسون می کند.

اینجانب با تاکید بر اهمیت توجه بیش از پیش به این مجموعه ی ارزشمند در کشور، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های ارزنده رئیس محترم جهادی و پر تلاش این نهاد، یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر را به حضور یکایک اعضا و کارمندان خدوم این مجموعه مردمی تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان توفیق و موفقیت روز افزون آرزومندم.

حسینعلی شهریاری

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha