هلال احمر با مدیریت جهادی و با انگیزه کنونی اش بر تارک انسانیت ایران اسلامی خواهد درخشید

دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران در پیامی فرا رسیدن یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در گستره جهانی سراسر التهاب و بحران، حال چه از نوع طبیعی و غیر طبیعی، جهانی با انبوهی از حوادث و سوانح، نشان سرخ بر قامت سپید پرچم جمعیت هلال احمر، همواره در تمامی بحران ها التیام بخش، تسکین دهنده و مرهم دل مصیبت دیدگان می شود.

نهادی مردمی که جز به کرامت، شرافت و انسانیت نمی اندیشد و بر پایه ی اصول و اهداف انسان دوستانه اش، در تمامی عرصه های خدمت بی منت به نوع بشر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر در کشور عزیزمان، ایران سرافراز و سربلند بهانه ای است تا با یادآوری و مرور یک قرن خدمات شایسته و قابل تقدیر این نهاد مردمی، بیش از گذشته بر اهمیت وجود اینچنین مجموعه ای ارزشمند تاکید کرده و به پاس همه ی این تلاش ها، از خودگذشتگی ها، ایثارها و فداکاری هایش، از یکایک کارکنان و اعضای داوطلب آن اعم از جوانان، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و مربیان این نهاد عام المنفعه تقدیر و تشکر کنم.

 هلال احمر با مدیریت جهادی و با انگیزه کنونی اش بر تارک انسانیت ایران اسلامی خواهد درخشید

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر رجای واثق دارم، فطرت خداجو و گام های استوار سپید و سرخ پوشان هلال احمر در مسیر تسکین آلام دردمند و دستگیری از نیازمند در کمال حفظ کرامت انسانی، همچون صدسال گذشته، با مدیریت جوان، پرتوان جهادی و با انگیزه کنونی اش و البته با چراغ راه قرار دادن منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب و بیانات ایشان در خصوص عرصه های خدمت، بر تارک انسانیت ایران اسلامی خواهد درخشید.

سید علی ریاض
دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha