تشکیل بسیج یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری انقلاب بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امام جمعه زنجان گفت: با تجربه طولانی چهار دهه ،مشاهده کردیم که  تشکیل بسیج یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری انقلاب بوده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، آیت‌الله علی خاتمی امروز در رزمایش جهادگران فاطمی استان زنجان، با بیان اینکه جهادگران به اقتضای نیاز در هر زمان همواره در صحنه حضور دارند اظهار کرد: اندیشه انقلابی معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ تاسیس نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی با  اشاره با اینکه بواسطه حضور مردم  در صحنه  انقلاب به پیروزی رسید بیان کرد : باید این حضور  همچنان حفظ شود چراکه نگهداری این انقلاب حضور همگان را می طلبد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه یکی از اندیشه‌های انقلابی رهبر کبیر انقلاب، فرمان تشکیل بسیج بود، اظهار کرد: برکات این فرمان را در  طول دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که  نیروهای نظامی و انتظامی در دقایق و لحظات اولیه در مقابل دشمن صف آرایی کردند و همراهی مردم  نیز در کنار نیروهای نظامی بود که انقلاب اسلامی بر نیروهای استکبار جهانی پیروز شد.

حجت‌الاسلام خاتمی تصریح کرد: با این حال باید گفت با تجربه طولانی چهار دهه ،مشاهده کردیم که  تشکیل بسیج یکی از ضروریات اصلی برای پاسداری انقلاب بوده است.


وی با بیان اینکه انسان مبارز باید همیشه بیدار باشد چراکه دشمن سوگند دشمنی یاد کرده است افزود : در مقابل دشمن که به عنوان شیطان اکبر است هوشیاری و بیداری لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بسیج مستضعفان با اندیشه الهی امام ایجاد شده است، گفت: انعطاف نیروهای بسیجی غیر از نیروهای سازمان یافته اداری، بسیار بالا است و در تمام عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی بوده در صحنه بوده و ضرورت ها را تشخیص داده حرکات دشمن را تشخیص داده اند.

آیت‌الله خاتمی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما امروز هم با دشمن در جنگ هستیم چراکه علاوه بر جنگ اقتصادی جنگ فرهنگی نیز در حال انجام است و تمام تلاش دشمن بر این است که با تبلیغات دروغین مسیر انقلاب را به انحراف بکشاند و ذهن جوانان و نوجوانان را مشوش کنند و انقلاب را از مسیر منحرف کند.

وی در پایان گفت : خدماتی که ۴۳ سال  انقلاب در کشور  انجام شده است ،صاحبان انقلاب، ملت و نظام را سربلند نگه داشته و ما وظیفه داریم از این انقلاب با همه توان در تمام عرصه ها پاسداری کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha