عملیات گسترده تراش و روکش آسفالت با توزیع سه هزار تن آسفالت انجام شد

شنگی با اشاره به عملیات گسترده تراش و روکش سطح معابر منطقه 17 گفت: این عملیات به مدت 10 روز و با توزیع 3 هزار تن آسفالت و در سطح سه ناحیه در سطح معابر منطقه 17 انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی در خصوص پروژه تراش روکش معابر منطقه 17 گفت: با توجه به اینکه طی دو سال گذشته تقریبا عملیات تراش روکشی در سطح محدوده منطقه 17 انجام نشده بود، باعث به وجود آمدن معضلات و مشکلات بسیار زیادی در سطح معابر شده بود و اکثر معابر، دچار آسیب دیدگی های زیادی شده بودند.

وی افزود: بنابراین این مسئله باعث عدم رضایت شهروندان در بحث آسفالت و معابر شده بود. طی این مدت پیگیر برطرف کردن این مشکل بودیم تا هر چه زودتر معضلات به وجود آمده برطرف شود و شهروندان با سهولت بیشتری در سطح معابر منطقه تردد داشته باشند.

شنگی اظهار کرد:این پروژه در  منطقه 17 به مدت 10 روز از تاریخ 6 اردیبهشت ماه شروع شد و این عملیات عمرانی، با توزیع روزانه 450 تن آسفالت در سطح سه ناحیه و با سه اکیب فعال و سه دستگاه عوامل فینیشر و غلتک انجام شد.

وی گفت: این عملیات عمرانی در ناحیه یک در خیابان قدرت پاکی و خیابان مهمان نوازان انجام شد که حدود 4500 متر مربع از خیابان قدرت پاکی با حدود 600 تن و حدود 2750 متر مربع از خیابان مهمان نوازان با 400 تن آسفالت، عملیات تراش و روکش آسفالت شد.

 شهردار منطقه 17 با اشاره به اینکه حدود 3 هزار تن آسفالت در این عملیات، بین سه ناحیه توزیع شد، اظهار کرد: این عملیات در ناحیه دو در خیابان های اخلاقی، خیابان داوود سلامت، کوچه جعفری و دانشور انجام شد که حدود هزار تن آسفالت در این ناحیه برای عملیات مذکور توزیع شد.

شنگی تصریح کرد: در ناحیه 3 نیز با توزیع حدود هزار تن آسفالت، 6500 متر مربع از این ناحیه، تراش و روکش آسفالت شد که این عملیات در خیابان های بزمه ای، امامی محرم، میدان مدافعین حرم تا قلعه مرغی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ان شاالله وارد بحث مناقصات سال 1401 می شویم و قراردادهای جدیدی در سال 1401 خواهیم داشت تا بتوانیم عملیات تراش و روکش آسفالت را ادامه دهیم و تکمیل کنیم و آسیب دیدگی سطح معابر را به حداقل برسانیم.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha