احداث تصفیه خانه فاضلاب مرکزی در 3 شهرک صنعتی استان در دستور کار قرار گرفت

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: بر اساس مصوبه سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مازندران،احداث تصفیه خانه فاضلاب مرکزی در 3 شهرک صنعتی استان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، یاسر امینی گفت: بر اساس یکی از بندهای مصوبه سفر اخیر آیت اله رئیسی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان مازندران، احداث تصفیه خانه فاضلاب مرکزی در 3 شهرک صنعتی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: در سفر پر خیر و برکت حضرت آیت اله رئیسی رئیس جمهور انقلابی و هیئت دولت به استان، مصوبات ارزشمندی به یادگار نهاده شده که قطعاً ثمرات ارزشمندی برای صنعت مازندران به ارمغان خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: مطابق این مصوبه، طراحی و احداث تصفیه خانه فاضلاب مرکزی در شهرکهای صنعتی نکا، ساری2 و منصورکنده بابل در دستور کار سال جاری و سال آینده قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران 
 تصریح کرد: با اجرا و تکمیل این تصفیه خانه های فاضلاب، در مجموع 1200 مترمکعب فاضلاب صنعتی در شبانه روز پالایش خواهد شد.
امینی خاطرنشان کرد: برای احداث این تصفیه خانه های فاضلاب از محل مصوبات سفر، در مجموع مبلغ 1100 میلیارد ریال پیش بینی اعتبار گردید که از این مقدار، مبلغ 800 میلیارد ریال در تعهد دولت و مبلغ 300 میلیارد ریال نیز در تعهد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha