اجرای مانور اطفاء حریق همزمان با نکوداشت هفته سلامت در بیمارستان مهر

مانور اطفاء حریق با هدف آمادگی، ارتقاء توانمندی و افزایش ضریب سرعت عمل در شرایط اضطراری در کارکنان بیمارستان با همکاری کارکنان آتش نشانی شهرداری مهر و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت شهرستان مهر در محوطه بیمارستان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، با اعلام این خبر گفت: به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی در وقایع آتش سوزی، مانور اطفاء حریق با همت مدیر پرستاری  و دبیر کمیته مدیریت خطر در بیمارستان مهر برگزار گردید.
مهندس «هادی اکبری»اضافه کرد: باتوجه به اینکه حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند، برگزاری مانورهای دورمیزی و عملیاتی کمک شایانی به آمادگی همه‌جانبه بیمارستان در زمان بروز حوادث می‌کند و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های منظمی صورت گرفته تا در زمان‌های مختلف این مانورها برگزار شود.
 در ادامه «حمیده نوری»، مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهر افزود: از مهمترین اهداف برگزاری این مانور می توان به ارتقاء توان عملیاتی کادر درمان، ارزیابی پشتیبانی در هنگام بروز حریق، ارزیابی دانش و توان پرسنل عملیاتی آتش نشانی و مشارکت واحدهای مرتبط در امر اطفاء حریق با بهره گیری از حداکثر امکانات موجود در بیمارستان اشاره نمود.
پرسنل اداری، درمانی و خدماتی مرکز در این مانور از نزدیک با نحوه عملکرد در هنگام مواجهه با حریق و آتش سوزی آشنا شدند و در حاشیه این برنامه  کارشناس آتش نشانی شهرستان مهر به ارایه آموزش های لازم به شرکت کنندگان پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha