کد خبر: 179713
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
هنوز تکلیف هواداران پرسپولیس مشخص نیست

شنبه پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می رود که این بازی در سیرجان برگزار می شود و پرسپولیسی ها میزبان هستند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت،در مورد بازی پرسپولیس و سپاهان موارد زیادی مطرح می شود و خود مسئولان برگزاری مسابقات هم به طور دقیق نمی دانند که چه تعداد از هواداران پرسپولیس در سیرجان می توانند وارد ورزشگاه شوند و آیا هواداران سپاهان هم چنین مجوزی دارند یا نه؟آخرین اظهار نظر(البته تا این لحظه)مربوط به سهیل مهدی است که گفته بر اساس قوانین ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه هم به هواداران سپاهان  می رسد. این در حالی است که محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس گفته فقط هواداران ما می توانند وارد ورزشگاه شوند.

بلاتکلیفی هواداران پرسپولیس در حالی است که در مورد یک موضوع حداقل ۴ نهاد مختلف اظهار نظر می کنند و ۴ حرف متفاوت هم می زنند!یعنی محال است که شما دو مقام مسئول را پیدا کنید که حرفشان یکی باشد. قانون هم که می دانیددر فوتبال ایران هزار جور تفسیر می شود و تازه با رفتن هر مسئولی تغییر می کند.

پرسپولیس البته در شرایط طبیعی در سیرجان خیلی بیشتر از سپاهان هوادار دارد اما باید دید تا شنبه که احتمالا قانون دوباره عوض می شود و ۴ مسئول جدید مصاحبه می کنند، چه اتفاقاتی رخ می دهد؟اصلا شاید دقیقه ۹۰ بگویند بازی بدون تماشاگر است و مشکل هر دو تیم و مسئولان برگزاری مسابقات به طور کامل حل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha