بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش‌بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی » و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت از ۲۳ اردیبهشت‌ماه به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت،شرکت نفت ایرانول تولیدکننده انواع روغن‌های موتوری، صنعتی، ضد یخ و گریس در کشور، تولیدکنندگان داخلی، فعالان در پژوهش صنعت نفت و حوزه پالایش، مشتریان و تأمین‌کنندگان کالا و خدمات دعوت می‌کند تا با حضور در سالن ۷ نمایشگاه و بازدید از غرفه این شرکت ضمن مشارکت و استفاده از این فرصت تعاملی و با گسترش توانمندی‌ها به پیشبرد اهداف و تعالی اقتصاد کشور کمک کنند.

این شرکت همچنین در راستای نوآوری و تقویت دانش فنی خود از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی نیز در این نمایشگاه برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد.

با توجه به حضور شرکت‌های بزرگ و معتبر حوزه روغن‌های موتوری در این نمایشگاه، امکان همکاری‌ مشترک و مناسب برای سرمایه‌گذاری در حمایت از ظرفیت‌های داخلی در فضایی مشترک ایجاد خواهد شد که با توجه به اهمیت و اضطرار حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالاهای ایرانی در سال «تولید؛دانش‌بنیان، اشتغال آفرین»، انتظار می‌رود نمایشگاه امسال با رویکرد پررنگ‌تری در حمایت از ظرفیت‌های داخلی برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha