کلنگ پروژه خیرساز مرکز خدمات جامع سلامت هماشهر سپیدان به زمین زده شد

کلنگ پروژه خیرساز مرکز خدمات جامع سلامت هماشهر سپیدان با اعتبازی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در بخش همایجان به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس،سرپرست فرمانداری سپیدان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: توجه ویژه استاندار محترم   ،پیگیری های مکرر نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  و مشارکت خیرین سلامت وهمچنین اعتقاد مجموعه فرمانداری و مجموعه بهداشت شهرستان به انجام خدمات بیشتر پزشکی به مردم عزیزمان  باعث در دستور کار قرار گرفتن این مرکز شده است  و مقرر شد ساخت این مرکز خدمات جامع سلامت در هماشهر در مدت‌زمان مشخص  برنامه‌ریزی شده به اتمام برسد.

محمد رضایی در ادامه اعتبار اولیه ساخت این پروژه را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:پنجاه درصد از این اعتبارات از سوی خیرین محترم و ۵۰ درصد از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی فارس تامین خواهد شد .

نماینده عالی دولت در سپیدان همچنین خاطر نشان کرد: این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و بازیربنای ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث خواهد شد.

گفتنی است،بازدید از پروژه ساختمان نیمه تمام شبکه بهداشت درمان شهرستان از دیگر برنامه های امروز استاندار فارس بود که مقررگرید اعتباراتی برای ادامه روند تکمیل و اتمام پروژه مذکور در نظر گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha