اجرای پوشش بیمه همگانی یکی از دستاوردهای چشمگیر وزارت بهداشت است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در جمع مسئولان شهرستان لنجان عنوان کرد: در مسیر ارتقاء زیرساخت‌های حوزه بهداشت اولویت ما جامعه عشایری و روستایی، حاشیه شهرها و شهرهای کوچک و محروم است که بیشترین نیاز را به خدمات بهداشتی دارند.

به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر بهروزرحیمی بابیان وظایف متعدد تعریف‌شده در برنامه ششم توسعه در حوزه سلامت گفت: متناسب با این وظایف، پروژه‌ها و استراتژی‌های مختلفی در حال انجام و تدوین است که یکی از آن‌ها پوشش بیمه همگانی است.

وی در ادامه به بیان تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان حوزه سلامت پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری بر بازگشت به نظام شبکه و ارتقا حوزه بهداشت تأکید دارند که بر ما حجت است و در حال تلاش بیش‌ازپیش برای دستیابی به آن هستیم چراکه ضعف در حوزه بهداشت آسیب‌های جبران‌ناپذیری را در آینده به جامعه تحمیل خواهد کرد.

معاون وزیر بهداشت در ادامه عنوان کرد: در مسیر ارتقاء زیرساخت‌های حوزه بهداشت اولویت ما جامعه عشایری و روستایی، حاشیه شهرها و شهرهای کوچک و محروم است که بیشترین نیاز را به خدمات بهداشتی دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نظام سلامت بعد از انقلاب یکی از افتخارات کشور است و امروزه تزریق ۱۵۰ میلیون دوز واکسن و کنترل کرونا یکی از افتخارات دولت سیزدهم و مجموعه وزارت بهداشت که برای حفظ این سرمایه ملی، نیازمند نگاه‌های کریمانه‌تر به نظام سلامت هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: دغدغه‌ها و مشکلات حوزه‌های مختلف باید طرح و اولویت‌گذاری شود و متناسب با آن هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات صورت بگیرد.

وی در پایان ضمن تأکید بر حمایت وزارت بهداشت، ابراز امیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مشارکت خیرین در تجهیز، ساخت و نوسازی پروژه‌های بهداشتی و درمانی را جلب کند.

گفتنی است، دکتر بهروز رحیمی به همراه دکتر میرمحمدی نایب‌رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به استان اصفهان در جمع مسئولان شهرستان لنجان حضور پیدا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha