جنگ امروز دشمن جنگ عقیدتی است/۲۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه زنجان اجرا شد

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : جنگ امروز دشمن جنگ عقیدتی است و پاسداران می بایست به عنوان سنگربانان انقلاب اسلامی اقدامات و توطئه های دشمنان را شناخته و خنثی کنند.

 به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از زنجان،  حجت الاسلام طیبی فر روز شنبه در  همایش حکمت مطهر در سالن اجتماعات نور استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  اظهار کرد:امام خمینی شخصیت عظیم شهید مطهری را به درستی و دقیق شناخته و تبیین نمودند.

وی با اشاره به برخی شخصیت و ویژگی های شهید مطهری افزود:یکی از ویژگی های این شهید بزرگوار شناخت تفکرات التقاطی بود .


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح کرد:تفکرات التقاطی تفکراتی است که پوسته اش پوسته ی اسلامی است در درون ممزوجی است از  اندیشه های انحرافی و اسلامی .

حجت‌الاسلام طیبی فر با بیان اینکه کسانی که دارای جریانات التقاطی هستند و در ظاهر مومن و خداپرست بوده اما در باطن و اندیشه اعتقادی به این مهم ندارند کفار هستند،افزود:شهید مطهری با توجه به منابی نابی که از اسلام آموخته بودند چنین افراد را شناخته و با دیدگاه آنان مقابله و آن را افشا می کردند که همین امر سبب مخالفت سرسخت برخی افراد با این شهید بزرگوار بود. 

وی با بیان اینکه شهید مطهری در نهایت نیز به دست گروه فرقان به شهادت رسید،اذعان داشت:جریاناتی که در طول تاریخ در برابر حرکت  افراد آگاه و مومنان واقعی ایجاد مشکل کرده، افکار و نگاه التقاطی است.

این مسئول با اشاره به اینکه همین ویژگی شهید مطهری منجر به شهادت ایشان شد،خاطرنشان کرد:امروز هر اندیشه ای خلاف نظر امام و رهبری باشد تفکر التقاطی است ولو از زبان هر کسی باشد.

حجت‌الاسلام طیبی فر با اشاره به وظیفه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تاکید کرد: یکی از وظایف کلیدی و اصلی مجموعه مذکور این است که اسلام ناب محمدی را به جوانان، پاسداران و سربازان به نحو احسن معرفی کرده تا این افراد خود بتوانند تشخیص دهنده تفکرات التقاطی در جامعه باشند.


وی با اشاره به دیگر ویژگی شهید مطهری بیات داشت:  این شهید بزرگوار بر سبک زندگی اسلامی تاکید ویژه ای داشتند و در این زمینه کتاب ها و سخنرانی های متعددی دارند

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نمیشود جامعه ای ادعای جامعه اسلامی کند اما سبک زندگی اسلامی نداشته باشد،گفت:رفتار ،گفتار، اخلاق ،روش، منش، ارتباطات خانوادگی و اجتماعی مرد و زن،رابطه فرزند با پدر و مادر و نحوه پوشش تماما در تفکرات ویژگی های شخصیتی شهید مطهری بیان شده است.


 حجت‌الاسلام طیبی فر در پایان با بیان اینکه خشاب امروز اسلحه ما خشاب عقیدتی است چرا که حمله دشمن حمله عقیدتی است،یادآور شد: پاسداران می بایست به عنوان سنگربانان انقلاب اسلامی اقدامات و توطئه های دشمنان را شناخته و خنثی کنند.

 ۲۰۰عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی  و بسیج سپاه انصارالمهدی استان زنجان اجرا شد 

 در ادامه حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و یاد و خاطره شهداء، اظهار داشت:سال گذشته ۳۷۲ عنوان برنامه در سپاه استان با پیشرفت ۹۷ درصدی و ۶۷ عنوان برنامه در حوزه های مقاومت بسیج با ۹۹ درصد پیشرفت اجرا شد. 


وی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های تاثیر گذار در سال گذشته، تصریح کرد:هزار و ۳۰۰ تماس با خانواده فوتی های کرونایی،تشکیل قرارگاه سلامت و معنویت، تعامل با حوزه های علمیه و ائمه جمعه و نهادهای فرهنگی، حضور در پایگاهها و حوزه ها، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی،نشست های صمیمی با سربازان و کادر، محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان،افتتاح مرکز تداوم، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری آموزش های عقیدتی سیاسی از جمله فعالیت صورت گرفته در سال گذشته می باشد. 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به برگزاری ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت:برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی  نیز نمونه ای از برنامه های صورت گرفته است. 


این مسئول در پایان با بیان اینکه ۴۰ نفر از طلبه‌های وظیفه وارد حوزه‌های مقاومت شدند، خاطرنشان کرد:در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج ۲۰۰ عنوان برنامه اجرا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha