افتتاح خانه هلال در روستای قلعه سر نکا

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از افتتاح خانه هلال در روستای قلعه سر نکا خبر داد وگفت: باتوجه به نگاه ویژه و همت داوطلبین هلال احمر منطقه قلعه سر و سطح فعالیتهای این مرکز، خانه ی هلال این روستا، جزو خانه های هلال کم نظیر در کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران،  معین مهدی لموکی در هفته ی جهانی صلیب سرخ و هلال احمراز افتتاح خانه هلال در روستای قلعه سر نکا خبر داد و گفت: هفدهمین خانه هلال شهرستان نکا و سیصد و دهمین خانه ی هلال استان مازندران افتتاح شد.

وی گفت: باتوجه به نگاه  ویژه و همت داوطلبین هلال احمر منطقه قلعه سر و سطح فعالیتهای این مرکز، امیدواریم خانه ی هلال این روستا، جزو خانه های هلال کم نظیر در کشور شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران با بیان اینکه، خانه های هلال، پایگاهی داوطلبی در سراسر کشور است که مکانی برای ارتباط سریعتر مردم با حوزه ی مدیریت بحران است، افزود: تمام وظایف جمعیت هلال احمر در مکانهای بزرگ و در شعب خود، بصورت یک پکیج جمع و جور ارائه می شود.

لموکی در ادامه هدف آموزشها را افزایش سطح تاب آوری در سطح جامعه دانست و افزود:از طریق آموزش‌های انفرادی و گروهی، سطح توانمندی افراد در مواجهه با بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی افزایش پیدا می‌کند.

خبرنگار: سید ولی دوستدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha