پیام تسلیت دکتر کولیوند در پی درگذشت آیت الله فاطمی نیا

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی درگذشت فقیه مجاهد آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است:

خبر درگذشت آیت الله فاطمی نیا فقیه و عالم ایمانی موجب تأثر و تأسف فراوان شد. آن عالم فقید یار صدیق حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که با جدیت و خلوص نیت در خدمت به حوزه های علمیه، مدارس علوم دینی، امورخیریه، رسیدگی به محرومان و نیازمندان زحمات زیادی را متحمل شدند.

آیت الله فاطمی نیا عالمی ربانی، سالک الی الله و عارف بالله عمری با برکت، سرشار از معنویت و تهذیب بود و گام های پیوسته در سلوک الی الله، همراه با مجاهدتی کم نظیر در تربیت نفوس مستعد و دل های مشتاق، خلاصه ای از زندگینامه این روحانی مهذّب و این معلّم اخلاق و معرفت است. بی شک فقدان این شخصیت ممتاز، برای آشنایان رتبه معنوی آن بزرگوار مصیبتی اندوهبار و برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض او ثلمه ای بزرگ است.

اینجانب تسلیت صمیمانه خود را به خانواده مکرّم و فرزندان محترم و دیگر وابستگان و به همه‌ ارادتمندان ایشان معروض می دارم و علو درجات و شمول رحمت حق و حشر با اولیاء الله را برای روح مطهرشان از خداوند متعال مسألت می کنم.

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha