تجهیز ۳۰۰ نانوایی استان زنجان به کارتخوان هوشمند عرضه نان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت : در حال حاضر ۳۰۰ نانوایی در استان زنجان  به  سیستم هوشمند عرضه نان ( کارتخوان ) مجهز شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، ابوالفضل رفیعی ظهر روز دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان زنجان اظهار کرد: همه نظام ها و جوامع  رسانه بین حاکمیت و مردم نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه کشور و رفع مشکلات و فراتر از آن ایجاد اتحاد و هم گرایی دارد .

وی با بیان اینکه بحث امروزی که در کشور جاری است مربوط به سرنوشت همه مردم کشور است افزود : این یک  اقدام بزرگ اقتصادی است که آثار و برکات آن را در آینده شاهد خواهیم بود .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با ببان  اینکه در سال ۹۷  طی تحریم ها و محدودیت ها   دولت تصمیم گرفت یک ارز ترجیحی  برای حمایت از اقشار مختلف در نظر بگیرد و کالا های مورد نیاز و اساسی مردم را تامین کند افزود : این طرح در سال ۱۴۰۰ با توجه به مشکلات بوجود آمده تصمیم گرفت ۷ قلم کالای اساسی مردم را در راستای جلوگیری از فساد پیشگیری کند .

رفیعی با اشاره به اینکه هفت قلم کالای اساسی کاملا هدفمند، و یارانه ای که پرداخت می‌شود برای اقشار اصلی و مصرف کننده صرف شود بیان کرد : در راستای اصلاح فرایند تهیه ،تولید و توزیع انجام می‌شود که هدف اصلی پرداخت مستقیم یارانه به مصرف کننده است.

وی با بیان اینکه نان و دارو به عنوان خط قرمز حمایتی دولت قرار دارد خاطر نشان کرد: دولت به هیچ وجه قصد افزایش قیمت ندارد و به هیچ عنوان افزایش قیمت در نان نیز نخواهیم داشت و مردم با همان قیمت قبلی خرید کنند .

این مسئول با اشاره به طرح پایلوت عرضه نان در استان بیان کرد : این طرح از طرف دولت بر عهده استان زنجان گذاشته شده است که در ابتدا نگرانی هایی برای مردم به وجود آمد که رفع شد و در حال حاضر ۳۰۰ نانوایی در استان در این طرح هوشمندسازی نان به دستگاههای کارتخوان الکترونیکی مجهز شده اند .

رفیعی با اشاره به اینکه بازیگران اصلی در این طرح نانوایی‌ها هستند افزود : بایستی نانوایی ها  اطمینان لازم را پیدا کنند که این طرح مشکلی برای نانوا به وجود نمی آید و به مرور این طرح بازتاب خوبی در کشور ایجاد خواهد کرد .

وی با اشاره به اینکه نظارت ها در این طرح بصورت جدی است تاکید کرد: با افراد خاطی در این طرح  بصورت جدی برخورد می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha