کد خبر: 180150
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۲۵
گاز رسانی ۱۰۱  روستا  در دستور کار

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت:  از ۳۵۰ روستای بالای خانوار فاقد گاز وجود دارد و تلاش می‌کنیم این روستاها زودتر گازرسانی شود و در حال حاضر ۱۰۱روستا در دست گازرسانی است و شبکه‌های داخلی مابقی روستاها انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، قاسم مایلی رستمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به گام دوم انقلاب  و اهمیت رفاه مردم اظهار کرد: توانستیم ارتباط الکترونیکی با مردم داشته تا از مراجعه حضوری جلوگیری وافزایش بهره وری است.
  

وی افزایش افتتاح در  روستاها گفت: از ۳۵۰ روستای بالای خانوار فاقد گاز وجود دارد و تلاش می‌کنیم این روستاها زودتر گازرسانی شود و در حال حاضر ۱۰۱ در دست گازرسانی است و شبکه‌های داخلی مابقی روستاها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت:
افتخار گاز مازندران است که هیچ گاز مشترک خانگی به دلیل افت فشار قطع نشد و ما با سازماندهی صنایع بزرگ مشکلی در بخش خانگی شاهد نبودیم امسال سال بدون قطعی گاز بوده است.

مایلی رستمی گفت: در بخش بدهی قطعی  گاز،  بدون اخطار کتبی و شفاهی گاز مشترکی قطع نخواهد شد.

وی ادامه داد: بحث‌بودجه ای خوب است و ۱۴ روستا از قایمشهر گاز رسانی در حال انجام است اما دادستان به دلیل تخلف پیمانکار جلوی روند پروژه را گرفته،   اگر پیمانمار تخلفی کرده باید رسیدگی شود اما نباید پروژه شرکت گاز نباید متوقف شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: با تاکید بر اینکه تامین کسری  گاز مازندران و گلستان با مشکل مواجه است اظهار کرد:  در زمستان ۱۴۰۰، مصرف گاز از ۳۳ به ۳۹ و نیم میلیون متر مکعب رسیده بود.

مایلی رستمی با تاکید بر مدیریت مصرف گاز خاطرنشان کرد: مازندران خوش نشین  و مسافر نشین است جمعیت مازندران در مواقعی  به ۲ برابر افزایش می یابد و نگران کاهش فشار هستیم و از تهران در خواست ارسال حجم گاز بیشتر انجام شده وبرای پایداری و استمرار گاز هزینه‌های زیادی صرف می‌کنیم.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha