پیام تبریک دکتر کولیوند به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به مجاهدان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی آمده است:

«مشخصا در برهه ای از زمان که به عصر ارتباطات شناخته می شود، نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان پیشگامان توسعه آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم می‌کنند، انکارناپذیر است.

این مهم در مجموعه ای همچون جمعیت هلال احمر که همواره در خط مقدم مقابله با سوانح و حوادث مختلف بوده و به پشتوانه حمایت و اعتماد مردم، به یاری آسیب‌دیدگان و نیازمندان می‌شتابد و در مسیر کاهش آلام بشری گام برمی‌دارد، از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان ‌ها و نهادها عمل می کند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌ های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر و همچنین تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

امیداست در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تاثیرگذار در امر اطلاع رسانی، با همیاری گسترده سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

از خداوند متعال برای تمامی همکاران تلاشگر روابط عمومی و ارتباطات مردمی که در عرصه های مختلف خدمت می کنند، درخواست توفیق دارم.

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha