بازدید ستاری از دومین نمایشگاه تخصصی توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی

"سورنا ستاری" معاون علمی فناوری رئیس جمهور از دستاوردهای شرکت دانش بنیان پویش فناوران ارون در دومین نمایشگاه تخصصی توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی بازدید کرد.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت، این نمایشگاه با هدف معرفی و افزایش بهره‌وری از دستاوردهای شتاب دهنده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت‌های حوزه آب و برق برگزار شد.
در این نمایشگاه چند شرکت دانش بنیان در حوزه انرژی، با حمایت شرکت مادر تخصصی ساتکاب شرکت کرده و به معرفی آخرین فناوری های خود پرداختند.
دومین نمایشگاه تخصصی توسعه فناوری حوزه آب و انرژی، همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت – گاز، پالایش و پتروشیمی در بخش‌های رویدادهای پتروشیمی، فناوری‌های نیروگاهی، انرژی در ساختمان، انرژی‌های خورشیدی، انرژی بادی، انرژی‌های زمین گرمایی، انرژی آبی (سدها و انرژی آبی دریایی) و ذخیره سازی انرژی با برگزاری نشست‌های دوستانه و هم اندیشی با اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران حوزه وزارت نیرو برگزار شد.
این گزارش می‌افزاید، نمایشگاه مذکور از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای علاقه‌مندان برپا بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha