مشارکت حداکثری کارکنان فراجا در پویش اهدای خون

مدیر کل بهداشت معاونت بهداد فراجا از مشارکت حداکثری کارکنان فرماندهی انتظامی کشور در پویش اهدای خون سال 1400 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، کارمند رتبه 17 دکتر"عباس عظیمی کیا" در تشریح این خبر گفت: اهدای خون سالم، از زیباترین جلوه های انسانی و نماد حس نوع دوستی و کمک به هم نوعان است و در کشور عزیز ما این اقدام انسان دوستانه بدون هیچ گونه چشم داشتی به صورت داوطلبانه و با رضایت کامل انجام می شود.

 وی ادامه داد: در همین راستا این سنت حسنه به عنوان یک وظیفه ذاتی و با توجه به روحیه ایثارگری کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تمامی رده ها و یگان های انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه سراسر کشور اجرا می شود.

دکتر عظیمی کیا اظهار کرد: سال گذشته هم زمان با اوج گیری  بیماری کرونا به منظور مشارکت حداکثری و ترغیب کارکنان  به اهدای خون، پویش اهدای خون با همکاری سازمان انتقال خون در یگان های مرزبانی و انتظامی سراسر کشور اجرا شد که با استقبال چشمگیر کارکنان خدوم و دلسوز مواجه شد.

مدیر کل بهداشت معاونت بهداد فراجا با اشاره به مشارکت 19 هزار و 756 نفر از کارکنان وظیفه و پایور فرماندهی انتظامی  جمهوری اسلامی ایران در پویش اهدای خون سال گذشته از اهدای 8 میلیون و 890 هزار سی سی معادل 8 هزار و 890 لیتر خون از سوی مشارکت کنندگان در این طرح خبر داد.

دکتر عظیمی کیا خاطرنشان کرد: این حرکت ارزشمند کارکنان جان برکف فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم زمان با اوج گیری بیماری کرونا و ضرورت تامین ذخایر خونی به عنوان نمادی از نوع دوستی و ایثارگری مورد تقدیر و سپاس سازمان انتقال خون ایران قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha