شیرینی سفر رهبری در ذائقه مردم کردستان ماندگار است/استان مظهر همدلی، تعالی و پیشرفت خواهد بود

استاندار کردستان گفت: یاد و خاطره سفر مقام معظم رهبری هیچگاه از اذهان و خاطره مردم کشور از جمله کردستانی‌ها پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان اسماعیل زارعی کوشا در مراسم گرامیداشت سیزدهمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان به برکات جاری و ساری سفر ایشان به کردستان اشاره کرد و گفت: این سفر برکات بی شمار مادی و معنوی برای استان به همراه داشت و به همین دلیل خاطرات آن سفر برای همه مردم این دیار ماندگار خواهد بود.


وی با بیان اینکه آثار معنوی سفر رهبری عظیم الشان به کردستان باعث تغیر نگاه‌ها در همه بخش ها به کردستان و برجسته شدن گنجینه‌های معنوی این سرزمین شد، افزود: بسیاری از بزرگان، ادبا، علما، نویسندگان و عارفان وقتی نامشان از لسان مبارک مقام معظم رهبری جاری شد برای مردم کشف و شناخته شدند.


زارعی کوشا مردم کردستان را قدرشناس سفر رهبر انقلاب دانست و اظهار کرد: ما هم در شرایط حاضر و هم در آینده خود را مخاطب بیانات و فرمایشات ایشان می‌دانیم و با تبعیت محض از آن فرمایشات در راه اعتلا و پیشرفت کردستان تلاش مضاعف خواهیم کرد.


استاندار کردستان افتخار دولت سیزدهم و رئیس جمهوری را پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: خواست رهبری تبدیل کردستان به استان همدلی، اتحاد و تعالی و پیشرفت است و ما میثاق می‌بندیم در راه تحقق کامل این خواست از پای ننشینیم.


وی در پایان از مجموعه مدیرانی که در سالیان گذشته برای اجرا و اتمام پروژه های سفر مقام معظم رهبری تلاش و همت کردند قدردانی کرد و گفت: بعد از گذشت بیش از یک دهه برکات این سفر جاری و ساری است.


زارعی کوشا با اشاره به انجام این سفر پر خیر و برکت در زمان استانداری آقای اسماعیل نجار در کردستان، گفت: استقبال تاریخی مردم کردستان از مقام معظم رهبری برای همیشه در تاریخ به ثبت خواهد رسید.


در این مراسم نماینده ولی فقیه در کردستان، امامان جمعه سنندج و کامیاران سخنرانی کرده و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نیر اجرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha