گرامیداشت سوم خرداد در زنجان با کیفیت‌بخشی و نوگرایی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،سید مجتبی حسینی راد  صبح روز چهارشنبه  در جلسه بزرگداشت روز سوم خرداد  اظهار کرد: بعد از گذشت سال‌ها بزرگداشت روزهایی مانند ۳ خرداد بسیار مهم است و بر وظیفه ما است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا برنامه‌هایی درخور این روز در شهرستان برگزار کنیم.

وی با اشاره  به سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، افزود: بیداری‌هایی که امروز در جهان می‌بینیم و این رشادت‌ها و شهامت‌ها از نفس قدسی معمار کبیر انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا برگزاری برنامه‌ها با محدویت و همچنین  هم‌جواری سالروز رحلت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان برگزاری مراسمات این روز را تحت‌الشعاع قرار می‌داد.

حسینی راد با بیان اینکه برای به ثمر نشستن این انقلاب  چه  شهدایی و جوانانی را از دست دادیم  تا این نظام مقدس برپا بماند افزود : اگر مسئولیتی پذیرفته‌ایم و مسئولیتی در این نظام‌داریم باید در راستای حفظ ارزش‌ها قدم برداریم.

وی با اشاره به لزوم آذین‌بندی و فضاسازی مناسب با این روزها در شهرستان، خاطرنشان کرد: در کنار این کارها باید کیفیت‌بخشی، نوگرایی در برنامه‌ها و همچنین برنامه‌های رسانه‌ای و مجازی تأثیرگذاری نیز  باید برای این روزها مدنظر قرار گیرد.

این مسئول تأکید کرد :  تمامی دستگاه‌ها باید به مسئولین برگزاری در چنین برنامه هایی کمک کنند چرا که کیفیت برنامه ها برای ما مهم تر است .

حسینی راد با تأکید به همکاری افرادی و نهارهایی که به اسناد شهدا و حوزه ایثار و شهادت دسترسی دارند، تأکید کرد: این افراد و نهادها باید در بروزرسانی تاریخ دفاع مقدس به مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha