پیام آوران ایثارعملیات آزادسازی خرمشهر  را در مدارس و دانشگاه‌ها تببین می‌کنند

در جلسه بزرگداشت روز سوم خرداد مسائل مختلفی ازجمله تببین بزرگداشت سوم خرداد توسط پیام آوران ایثار  و فعالیت ۱۵ درصد از هیئت‌های مذهبی در زنجان در راستای بزرگداشت سوم خرداد و رحلت امام خمینی مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،
حمیدی دهقانی معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان صبح روز چهارشنبه در جلسه گرامیداشت روز ۳ خرداد شهرستان زنجان در محل فرمانداری زنجان اظهار کرد: متأسفانه طی دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه‌های تجمیعی دفاع مقدس کمرنگ شده بود، که  خوشبختانه با فروکش کردن بیماری  برنامه‌های  بیش‌ازپیش رونق گرفته است.

وی با اشاره به اینکه  آثار نمایشگاهی مختلفی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موجود است بیان کرد : هر نهاد و اداره ای که تمایل داشته باشد  این اداره می‌تواند این سیر نمایشگاهی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

حمیدی دهقانی با اشاره به جمع‌آوری اسناد ادارات دخیل در دفاع مقدس، عنوان کرد: این اسناد جمع‌آوری‌شده با نام همان اداره و دستگاه منتشر خواهد شد.

  در ادامه رحمان باقری معاون اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان نیز با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام بزرگداشت سوم خرداد، اظهار داشت: برنامه سلام بر خرمشهر به‌صورت کشوری در روز این روز  برگزار می‌شود.

با بیان اینکه در این ایام از خانواده‌های شهدا دیدار و تجلیل خواهد شد، افزود: در قالب پیام آوران ایثار  افرادی به مدارس دانشگاه‌ها اعزام می‌شوند تا عملیات آزادسازی خرمشهر یعنی عملیات بیت‌المقدس را در مدارس و دانشگاه‌ها تبیین کنند.

همچنین محمد اکبری کارشناس تشکل‌های مذهبی زنجان  نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری محافل قرآنی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر رحلت امام خمینی (ره)، ابراز کرد: در این روزها از خانواده‌های شهدا دیدار و تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مناطق هدف بسته‌های فرهنگی توزیع خواهد شد، ادامه داد: ۱۵ درصد از هیئت‌های مذهبی و کانون های فرهنگی برنامه‌های مختلفی در راستای سالروز آزادسازی خرمشهر و سالروز رحلت امام اجرا خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha