در نظام اسلامی مداخله خارج از قاعده ممنوع است

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اعتقاد و عمل به قانون، خاطرنشان کرد: اعتقاد به حقوق ملت امری مهم است که صاحبان قدرت باید تابع آن باشند، در نظام اسلامی مداخله خارج از قاعده ممنوع است لذا در برابر کسانی که منافع خود را بر حقوق شهروندی ترجیح دهند با قاطعیت مقابله خواهیم کرد. ‎

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: درس هشت سال جنگ تحمیلی و فاتحان عملیات بیت‌المقدس "مقاومت " بود، کلیدواژه‌ایی که باید در کنار پارسایی و پایداری، راهبرد، روش و شیوه ما برای عبور از این گردنه‌های حساس باشند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تغییر و تحول است و با شجاعت، درایت و هوشیاری کار خود را پی میگیرد، تصریح کرد: بسیاری همچون مسببان وضع موجود جامعه ایرانی را معطل می‌دانند و این دقیقا هدف دشمنان برای ناامید کردن ملت است در حالی که مردمان معتقد به مبانی و اصول و خیرخواه ایران اسلامی با همت و صبوری مسیر تعالی به سمت جامعه آرمانی مد نظر امامین انقلاب را طی می‌کنند.

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اعتقاد و عمل به قانون، خاطرنشان کرد: اعتقاد به حقوق ملت امری مهم است که صاحبان قدرت باید تابع آن باشند، در نظام اسلامی مداخله خارج از قاعده ممنوع است لذا در برابر کسانی که منافع خود را بر حقوق شهروندی ترجیح دهند با قاطعیت مقابله خواهیم کرد.

نوبخت تملق، چاپلوسی و غلامی را مانعی بلند بر مسیر توسعه خواند و افزود: مدیران تمام مسائل را باید بصورت شفاف در اختیار رسانه ها قرار دهند و از نقد هراسی نداشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha