نباید اجازه داد فساد شکل بگیرد

رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر گفت: امروز نگاه دولت، نگاهی فساد ستیز است و نباید اجازه شکل‌گیری فساد را داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم تودیع معارفه مدیرکل جدید ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر گفت: امروز جمعیت هلال احمر در شرایطی قرار دارد که اعتماد عمومی به آن وجود دارد و وظیفه اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات؛ صیانت از این اعتماد است.
دکتر کولیوند با انتقاد از برخی اعمال سلیقه ها در بخش بازرسی گفت: در موضوعات مرتبط به تخلفات اداری، باید تنها مرجع اصول جمعیت هلال احمر و منافع آن باشد. در برخی موضوعات و تخلفات اصلا نباید دلرحمی کرد اما جایی هم نیاز است تنها یک تذکر ساده داده شود.
رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امروز نگاه دولت، نگاهی فساد ستیز است و نباید اجازه شکل‌گیری فساد را داد. نگاه اداره کل بازرسی باید به جلوگیری و پیشگیری از وقوع فساد منجر شود و موضوعات با جدیت پیگیری شود.
گفتنی است در این مراسم از زحمات «حسین عارفی» مدیر کل سابق  ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تقدیر شد و « محمد طاهر اصفهانی » به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha