امید لیورپول برای قهرمانی به درخشش کیست؟

هواداران لیورپول امیدوار به درخشش فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی استون ویلا برابر منچسترسیتی هستند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، لیورپول این هفته و در دیداری دشوار با نتیجه 1-2 از سد ساتوهمپتون گذشت تا نبرد قهرمانی در لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شود. مرسی سایدی ها در انتظار تساوی با شکست منچسترسیتی مقابل استون ویلا هستند تا با برتری برابر ولورهمپتون، فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرند. حضور استیون جرارد روی نیمکت استون ویلا و فیلیپ کوتینیو در قلب خط میانی این تیم، مهم ترین امیدواری هواداران لیورپول به شمار می آید.

سرمربی فعلی استون ویلا خاطرات خوشی از رویارویی با منچسترسیتی در طول دوران ورزشی خود دارد. استیون جرارد که در نوامبر 2016 بازنشسته شد، در 26 بازی مقابل سیتی به عنوان بازیکن لیورپول حضور داشته و 12 پیروزی، 9 تساوی و تنها پنج شکست را تجربه کرده است. اما بی تردید امید هواداران لیورپول در این دیدار به ساق پاهای فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و سابق مرسی سایدی ها و هافبک احیاشده استون ویلا در این فصل است. 

فیلیپ کوتینیو در سه بازی از هفت دیدار خود با سیتی به برتری رسیده و یک تساوی و سه شکسن نیز در کارنامه دارد. اما این آمار فردی این بازیکن خلاق در برابر سیتی است فوق العاده است. کوتینیو در این هفت بازی پنج بار موفق به گلزنی شده و یک پاس گل داده است. در واقع او در دوران ورزشی خود تنها مقابل سویا با شش بار گلزنی کارنامه بهتری داشته و سیتیزن ها دومین حریف مورد علاقه فیلیپ کوتینیو محسوب می شوند. البته سیتی دو فصل قبل در وضعیتی مشابه برایتون را در هفته پایانی مغلوب کرده و به عنوان قهرمانی دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha