کد خبر: 180385
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۲۷
نرخ جدید کرایه تاکسی در سال جاری تغییر نمی‌کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توضیحاتی که از سوی شورا داده شده، افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید ابطال نخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، نرخ جدید کرایه تاکسی در شهر تهران همچون روند هرساله در اول اردیبهشت ماه اعمال شد که با ۲۵ درصد افزایش همراه بود.

با وجود اینکه این میزان افزایش پس از بررسی در شورای اسلامی شهر تهران و طی روند قانونی به تصویب رسید، در روزهای اخیر نامه ای از سوی سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به معاون اول ریاست جمهوری مبنی بر عدم هماهنگی در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی ها با ستاد تنظیم بازار در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن شنیده‌هایی با این مضمون که باید افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه‌ها ابطال شود، به گوش رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با تأکید بر اینکه مشکل حل شده است، گفت: اطلاعاتی که به معاون اول ریاست جمهوری در این زمینه داده شده بود، ناقص بوده است.

علیرضا نادعلی افزود: شورای اسلامی شهر تهران طبق روال عادی خود این افزایش نرخ را اعمال کرده است. همانطور که حقوق کارکنان هر ساله افزایش پیدا می‌کند، نرخ کرایه نیز با افزایش همراه است.

وی همچنین تصریح کرد: با ارتباطی که اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با معاونت ریاست جمهوری برقرار کرده و توضیحاتی که ارائه دادند، مشکل حل شد و افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه به قوت خود باقی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha