اهالی قلم نهاد را پلی برای پیوند با مخاطب خود می دانند

نغمه مستشار نظامی، دبیر شورای ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: در حال حاضر اهالی قلم نهاد را پلی برای پیوند با مخاطب خود می دانند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نغمه مستشار نظامی، دبیر شورای ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: یکی از مهم ترین رسالت های نهاد ترویج فرهنگ کتابخوانی است که خوشبختانه در سال های اخیر در این امر بسیار موفق عمل کرده است. این موفقیت حاصل برگزاری برنامه های متنوع از جمله نشست های کتابخوان، نشست های تخصصی نقد و بررسی کتاب، جمع خوانی، محافل ادبی،‌ دیدارهای صمیمانه با مولفان، کارگاه های آنلاین آموزشی و ادبی و همچنین تسهیل دسترسی به کتاب و احداث کتابخانه در شهرهای کم برخوردار بوده است. امیدوارم این روند رو به رشد همچنان استمرار داشته باشد.

وی با ابراز خرسندی از رونق محافل ادبی در سراسر کشور، گفت: خوشبختانه با حمایت های همکاران ارجمند نهاد، محافل ادبی با اقبال رو به رو و به این واسطه تعامل مولفان و اهالی قلم با نهاد بیش از پیش شده است. در حال حاضر اهالی قلم نهاد را پلی برای پیوند با مخاطب خود می‌دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha