معرفی جایگاه والای امام خمینی (ره)‌ یکی از مصادیق جهاد تبیین است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت : ۱۴ خرداد، بهانه‌ای است که بیشتر به شخصیت ایشان بپردازیم، چرا که معرفی جایگاه والای امام راحل، یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ،حجت‌الاسلام ‌ علی ناصر، در  جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد استان زنجان، با  بیان اینکه نگاهی که متفکران، مورخان و روشنفکران به شخصیت حضرت امام خمینی(ره) این است که تاریخ آینده، ایشان را بهتر خواهد شناخت اظهار کرد: امام راحل، یگانه شخصیت قرن بود و انقلابی که ایجاد کرد  که به عنوان اعجاز قرن معروف شد.

وی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته با وجود بیماری کرونا  در کشور  مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیشتر به‌صورت مجازی برگزار شد افزود: امسال با ریشه‌کنی ویروس کرونا این مراسم طبق روال سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هر لحظه و هر روز باید به یاد امام راحل باشیم  افزود:   ۱۴ خرداد، بهانه‌ای است که بیشتر به شخصیت ایشان بپردازیم، چرا که معرفی جایگاه والای امام راحل، یکی از مصادیق جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به اینکه تبیین و ترویج پیام قیام خونین ۱۵ خرداد، پیوند ۳ عنصر مردم، رهبری و دین، بازخوانی اندیشه‌های بنیانگذاری کبیر انقلاب اسلامی  است بیان کرد: تبیین حضور پرشور مردم در بدرقه و تشییع امام راحل از مهمترین رویکردهای مراسم امسال است و دستورالعمل جامعی برای  اجرای برنامه‌ها ابلاغ شده است  که به تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم اصلی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) راس  ساعت ۱۸ روز ۱۴ خرداد برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عالی و شعرخوانی و مدیحه‌سرایی استاد کلامی و حاج سیدیوسف شبیری در امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان برگزار می‌شود.

خبرنگار:زهرا نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha