آذربایجان غربی نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای ملت ایران است

رئیس جمهور استان آذربایجان غربی را نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای ملت ایران دانست و گفت: این استان همچنین یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بدو ورود به استان آذربایجان غربی در فرودگاه شهید باکری ارومیه و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی گفت: این استان نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای ملت ایران است.
رئیس جمهور افزود: حقیقتا استان ‌آذربایجان غربی دارای افتخارات بسیاری است از جمله آنها حضور بسیار با معنا در دفاع مقدس و مرزبانی مثال زدنی است که مردم آذربایجان غربی همواره داشته‌اند.
دکتر رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع  استان آذربایجان غربی گفت: این استان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور مطرح و از ظرفیت‌های زیادی در حوزه معدن برخوردار می‌باشد و علاوه بر اینها دارای مراکز دانشگاهی، علمی و نیروی انسانی کارآمد و تحصیلکرده نیز هست.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پیش از سفر به استان اولویت‌ها و مسائل این منطقه شناسایی شده است، اظهار داشت: مسائل زیادی برای پیگیری در استان وجود دارد که در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته است. در آخرین بخش سفر در شورای اداری مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا مردم و اصحاب رسانه از آنها مطلع باشند و مدیران هم خود را پیگیر مسائل بدانند.
آیت‌الله رئیسی در پایان با عذرخواهی از مردم استان برای عدم حضور در اجتماعات آنها به دلیل شرایط کرونایی تاکید کرد: انشاءالله در سفرهای آتی بتوانم در اجتماعات مردم حضور داشته باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha