مسئولین برای نیاز امروز جامعه که امید به آینده و نشاط اجتماعی است، تلاش کنند

کنسرت سید محمد معتمدی قمصری برای علاقه‌مندان به حوزه موسیقی سنتی از سوی فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری موسسه ستاره لبخند در تالار شهر این فرهنگ‌سرا برگزار و با استقبال بی نظیری روبرو شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، معتمدی از افتخارات موسیقی فاخر ایران و فرزند پرافتخار عرصه هنر کاشان قبل از اجرای برنامه به سرداران شهید کاشانی، ادای احترام کرد و در سخنانی از متولیان و تلاشگران ساخت تالار شهر فرهنگ‌سرای مهر که یکی از طرح‌های مهم مدیریت شهری و از معدود سالن‌های پیشرفته استان و کشور در زمینه تامین زیرساخت‌های فرهنگی کاشان است، قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش رخدادهای فرهنگی و هنری در جامعه گفت: مهم‌ترین نیاز امروز جامعه، امید به آینده و نشاط است چرا که امید و نشاط می‌تواند روند حل مشکلات را تسریع کند.

معتمدی به لزوم افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و فراهم ساختن برنامه‌های شاد و مفرح تاکید کرد و با توجه به اینکه اجرای رخدادهای فرهنگی و هنری منجر به حرکت، ارتباط فرهنگی، اتفاق‌های خوب و افزایش امید در زندگی می‌شود، از مسئولان شهر کاشان خواست با ایجاد فضاهایی چون تالار شهر، برگزاری کنسرت، پخش فیلم و اجرای تئاتر، نشاط اجتماعی در شهر را افزایش دهند.

در نخستین شب اجرای این برنامه، سید محمد معتمدی قمصری، قطعه "حالا که می‌روی"را به زنده یاد استاد احمد حلی نخستین استاد آواز خود و چهره‌های ماندگار عرصه هنر کاشان تقدیم کرد و با اجرای قطعه کویر، ایران من، سوگند و مست تو برای علاقه‌مندان به هنرنمایی پرداخت.

 گفتنی است کنسرت سید محمد معتمدی قمصری، روز چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در ۴ سانس در تالار شهر فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha