اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان به تکمیل بیمارستان سلماس

وزیر بهداشت که امروز به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور از ورزشگاه ۵ هزار نفری سلماس بازدید کرده بود، از مساعدت ۳۰ میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل و بهره بردای از این ورزشگاه خبر داد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه  بازدید از ورزشگاه ۵ هزار نفری سلماس، اظهار داشت: توسعه ورزش بهتر از توسعه بیمارستانهاست ؛ چون ورزش یکی از عوامل پیشگیری از بیماری است. 
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امروز از پروژه بیمارستان جدید سلماس که حدود ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کردیم که  آغاز عملیات ساخت این بیمارستان به سال ۹۱ بر می گردد، اما متاسفانه پیشرفت چندانی نداشته است. 
وی ادامه داد: قبل از سفر استانی دولت به آذربایجان غربی در نشستی که با معاون اول و معاون اجرایی رییس جمهور داشتیم، اعتبارات مناسبی حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه بیمارستان سلماس در نظر گرفته شد که امسال و سال آینده تخصیص می یابد و انتظاریم داریم که این پروژه به سرعت تکمیل و اجرا شود. 
دکتر عین اللهی گفت: تعداد تخت بیمارستانی در  شهرستان سلمان با توجه به جمعیت آن کافی نیست و با تکمیل این پروژه، بخشی از مشکلات درمانی سلماس، برطرف می شود و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه نیز به تعهدات خود برای تامین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی، عمل می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha