کد خبر: 180501
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲
تراکتور این لیزر انداز را معرفی کند! (عکس)

تصاویر منتشره از بازی تراکتور - پرسپولیس، چهره برخی از افرادی که روی صورت بازیکنان پرسپولیس لیزر می‌انداختند را مشخص کرده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، از لحظه‌ای که حامد لک برای گرم کردن وارد زمین چمن ورزشگاه یادگار امام شد تا دقیقه 70 که داور تصمیم به متوقف کردن بازی گرفت، نور سبز روی صورت بازیکنان پرسپولیس، مشخصه اصلی این مسابقه بود.

زمانی که بازیکنان تراکتور قصد داشتند از طریق ضربات ایستگاهی دروازه پرسپولیس را تهدید کنند، لیزراندازها با حداکثر دقت لیزر خود را روی چشم دروازه‌بان و مدافعان پرسپولیس فیکس می‌کردند و تلاش داشتند تا مانع از دید آنها شوند.

نکته جالب اینکه در ابتدای بازی حامد لک این موضوع را به مهدوی داور بازی اطلاع داد و او نیز به ناظر بازی این مسئله را منتقل کرد اما دقایقی بعد این اتفاق تبدیل به یک عادت شد.

این در حالی است که تصاویر منتشره از بازی پرسپولیس و تراکتور از سوی عکاسان مستقر در ورزشگاه یادگار، چهره برخی از افراد لیزراندز را مشخص کرده است. در همین حال، باشگاه تراکتور ادعا کرده که این افراد ارتباطی به طرفداران این تیم نداشتند و حالا این فرصت مناسبی است تا از طریق تشخیص چهره، هویت این افراد منتشر شود تا این ادعا در معرض قضاوت افکار عمومی قرار بگیرد که منشا اصلی حواشی این بازی پرماجرا چه کسانی بودند.

نکته مهم اینکه در ویدیوها نیز افرادی که سنگ و بطری پرتاب می‌کنند کاملا مشخص هستند و البته تعداد آنها به قدری زیاد هست که شاید نتوان به چند ده نفر تقلیل داد.

تراکتور این لیزر انداز را معرفی کند! (عکس)

تراکتور این لیزر انداز را معرفی کند! (عکس)

تراکتور این لیزر انداز را معرفی کند! (عکس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha