امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و جمعیت هلال احمر

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و جمعیت هلال احمر با حضور دکتر پیرحسین کولیوند و دکتر اجتهادی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامتب به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: هلال احمر وظایف گسترده ای دارد که یکی از مهم ترین آن ها خدمت رسانی به مستضعفین و نیازمندان است. نیروهای هلال احمر با از خودگذشتگی و ایثار هر روزه در خدمت مردم هستند و می توان با هم افزایی نهادها امدادرسانی و یاری رسانی به شهروندان را توسعه داد.

وی افزود: هم افزایی در زمینه آموزش، ارتقای ناوگان لجستیک و تجهیز انبارها از جمله مواردی است که می تواند در اولویت همکاری ها قرار گیرد. مشخصا اگر بتوان با این همکاری ها حتی جان یک انسان را نجات داد، ارزش والایی دارد و ما به وظیفه خود عمل کرده ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های جمعیت هلال احمر تاسیس شهرک آموزشی است که در این عرصه نیز می توان همکاری خوبی داشت و به پرسنل سازمان اموال تملیکی در حوزه های مختلف آموزش های لازم را ارائه داد و همزمان از ظرفیت های این سازمان در ساخت شهرک آموزشی بهره برد.

کولیوند ادامه داد: ساخت مرکز تحلیل داده و پشتیبانی یکی دیگر از اهداف مهم جمعیت هلال احمر است. بواسطه این مرکز داده می توان در زمینه پیشگیری و کنترل حوادث و سوانح عملکرد بهتری در کشور داشت. مشخصا اقدام به موقع و فوری یکی از اولویت ها در زمینه امدادرسانی است و می توان با چنین عملکردی گره از کار گرفتارشدگان و نیازمندان باز کرد.

همچنین دکتر عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این مراسم با اشاره به رشادت های نیروهای هلال احمر گفت: تفاهم نامه جمعیت هلال و سازمان جمع آوری و فروش املاک تملیکی می تواند سبب شود تا بتوان از ظرفیت های موجود به بهترین شکل استفاده کرد. سازمان اموال تملیکی در کنار هلال احمر است و از تلاش های خستگی ناپذیر هلال احمر قدردانیم و در این مسیر به کمک هلال احمر خواهیم آمد.

وی افزود: وظایف هلال احمر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می توان با هم افزایی خدمات بهتری به مردم ارائه داد. هلال احمر پتانسیل های زیادی دارد و می توان در زمینه آموزش و استفاده از زیرساخت ها همکاری خوبی داشت.

اجتهادی تصریح کرد: وظایف هلال احمر طبق قواعد اسلامی و سیره ائمه است و هلال احمر به افرادی یاری رسانی می کند که در عمل نیازمند هستند و مصداق ابن سبیل هستند که در این زمینه سازمان تملیکی نیز در کنار هلال احمر است و در امر کمک رسانی مشارکت خواهد داشت.

در پایان این مراسم دکتر اجتهادی با پوشیدن لباس جمعیت هلال احمر، عضو داوطلب این جمعیت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha