انتقال کاپیتان یوونتوس به لیگ آمریکا قطعی شد

بنابر گزارش‌ها در ایتالیا انتقال جورجو کیه لینی به باشگاه لس آنجلس اف سی آمریکا قطعی شده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، اگرچه هنوز یک فصل از قرارداد جورجو کیه لینی با باشگاه یوونتوس باقی مانده بود اما او تصمیم گرفت که در پایان همین فصل از این تیم خداحافظی کند. اسطوره بیانکونری امیدوار بود که بعد از 17 سال با کسب یک جام از این تیم جدا شود اما شکست اینتر مقابل یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

در حقیقت کیه‌لینی پیش از این قرارداد خود را به مدت یک فصل تمدید کرده بود تا با حضور در یوونتوس برای جام جهانی آماده باشد اما در عین ناباوری ایتالیا نتوانست جواز حضور در قطر را کسب کند و مدافع ایتالیایی نیز تصمیم گرفت پیش از پایان قراردادش تورین را ترک کند.

انتقال کاپیتان یوونتوس به لیگ آمریکا قطعی شد

پیش از این گزارش ها حاکی از آن بود که جورجو کیه‌لینی در یک دوراهی سخت قرار گرفته و باید با بین خداحافظی از فوتبال و دادن پاسخ مثبت به تنها پیشنهاد خود از باشگاه آمریکایی لس‌آنجلس اف سی یکی را انتخاب کند. با این حال اکنون اکثر رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده اند که این کاپیتان و اسطوره بیانکونری با باشگاه لس آنجلس اف سی آمریکا به توافق کامل دست یافته و به زودی انتقال او به این تیم رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت.

گفتنی است کیه‌لینی 560 بازی برای بیانکونری انجام داده است و از این حیث بعد از الساندرو دل پیرو و جان‌لوئیجی بوفون قرار دارد. او همچنین با یوونتوس 9 بار فاتح اسکودتو شد، 5 مرتبه به قهرمانی کوپا ایتالیا رسید و دو بار نیز با این تیم توانست حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند که البته در هر دو آنها ناکام بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha