کد خبر: 180678
۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶
ضرورت تعیین تکلیف راه آهن مشهد- گرگان

نماینده مردم شیروان در مجلس خواستار تعیین تکلیف راه آهن مشهد- گرگان شد.

به گزارش  گروه اقتصادخبرگزاری سلامت، علی جدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی گفت: متاسفانه بانک ها مطابق بخشنامه های ابلاغ شده برای گرفتن ضمانت و تعیین ضامنین، تمکین نمی کنند و متاسفانه بسیاری از جوانان نتوانسته اند وام ازدواج دریافت کنند که این موضوع باید پیگیری شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس یازدهم خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: واردات گوشت برخلاف قانون حمایت از تولید داخل و ظلم به دامداران است، لذا باید گوشت تولید داخل خرید تضمینی شود.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تعیین تکلیف راه آهن مشهد-گرگان در سفر آتی هیات دولت شد و افزود: متاسفانه در این خصوص وزرا و دولت های گذشته ظلم کرده اند. همچنین مسکن مهر شیروان نیز بعد از 14 سال هنوز زیرساخت و امکانات مناسب ندارد که باید به این موضوع توجه شود.

جدی در تذکری خطاب به وزیر کار خواستار رسیدگی به وضعیت قالیبافان و کارگران و همچنین جلوگیری از قطع شدن بیمه آنها شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزرای جهاد و صمت خاطرنشان کرد: باید نظارت ها بیشتر شود تا تغییر قیمت برخی از کالاها به دلیل تغییر نرخ ارز موجب سوءاستفاده و افزایش قیمت کالاهای دیگر نشود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha