تنها بیمارستان تأمین اجتماعی گیلان بخش جراحی قلب ندارد

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس از نبود امکانات لازم در تنها بیمارستان تأمین اجتماعی استان گیلان انتقاد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، ابراهیم نجفی اسپیلی   در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه، یکم خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: وزیر تعاون عدم اجرای عدالت، ساخت و تجهیز بیمارستان، درمانگاه‌های عمومی و تخصصی مورد انتقاد است، در استان گیلان تنها یک بیمارستان تأمین اجتماعی وجود دارد این در حالی است که استان همجوار از 5 بیمارستان تأمین اجتماعی برخوردار است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس ادامه داد: این تنها بیمارستان تأمین اجتماعی استان گیلان فاقد بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی است، سال گذشته 140 میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای ایجاد بخش جراحی قلب صورت گرفت اما مدیر فعلی بیمارستان به دلیل نداشتن سند مالکیت این اعتبار را جذب نکرد. سوال اینجاست که بیمارستان تأمین اجتماعی چطور سند ندارد آن هم در استانی که 6 سال پیاپی رتبه اول آمار فوت شدگان بازنشستگان را دارد و رتبه ارائه خدمات درمانی آن 27 است.

وی تأکید کرد: در استان گیلان 7 آنژیوگرافی وجود دارد که تنها یکی از آنها در اختیار علوم پزشکی است، وزیر مطلع باشد که اگر ظرف یک ماه مشکل تنها بیمارستان تأمین اجتماعی را حل نکند باید پاسخگوی سوال نمایندگان این استان در صحن علنی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha