توزیع کالاهای اساسی بدون وقفه در حال انجام است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت  به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، «سید جواد ساداتی نژاد» در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در تامین اقلام مصرفی موردنیاز مردم وجود ندارد، افزود: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه  با تدابیر اندیشیده شده میزان ذخایر و عرضه کالاهای اساسی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد اظهار داشت: این موضوع زمینه‌ساز آرامش هرچه بیشتر بازار در آینده و به دنبال آن آرامش خاطر شهروندان است.

وی یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی به‌عنوان محور اصلی امنیت غذایی کشور باید تامین، تولید و توزیع اقلام مصرفی سبد غذایی خانوار را به‌صورت روزانه رصد و تقویت کند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha