طرح مردمی سازی یارانه‌ها مانع شکاف طبقاتی و فقر است

کارآفرین و ناظر طرح‌های اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح یک جراحی بزرگ اقتصادی است، گفت: طرح مردمی سازی یارانه‌ها مانع شکاف طبقاتی و فقر است.

کارآفرین و ناظر طرح‌های اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، گفت: برای اجرای درست طرح مردمی سازی و توزیع یارانه‌ها سه موضوع سیستم نظارتی، درست شدن‌ و تکمیل زیرساخت‌ها و پرهیز از کلی‌گویی از اهمیت زیادی برخوردار است.

عادل اربابی افزود: بسیاری از مردم جامعه در زمینه این طرح دچار سردرگمی هستند و لذا صداقت و شفافیت در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: باید در این خصوص اطلاعات کافی در اختیار مردم قرار بگیرد،در این صورت مردم هم از طرح مردمی سازی یارانه‌ها استقبال می‌کنند.

کارآفرین و ناظر طرح های اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار داشت: خیلی از کالاهایی که گران شده مقصر دولت سیزدهم یا مجموع کشور نیست و مساله مربوط به مسایلی خارج از کشور است، اما باید با مردم در خصوص واقعیت‌ها صحبت‌ کنیم.

اربابی تصریح کرد: اگر قرار است مطلبی تولید شود رسانه‌ها باید همسو و هم‌پا پیش بروند و با صدای واحد، صداقت و شفافیت اطلاع‌رسانی جمعی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: در بحث اقتصادی ثبات نداریم، مدام گفته می‌شود ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد در حالیکه در ارتباط با مزایا و لزوم جابه جایی این ارز از وارد کننده به زنجیره آخر یعنی مصرف کننده، کمتر به جامعه گفته شده است.

کارآفرین و ناظر طرح های اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی طرح مردمی سازی یارانه ها را تصمیمی عادلانه دانست و افزود: این طرح مانع شکاف طبقاتی و فقراست و از سوی دیگر صاحبان سرمایه برای تامین کالای مطلوب وارد رقابت می شود.

اربابی به سوداگری اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، واردات کالاهای مطلوب صورت می گیرد در حالیکه سرمایه ها قبلا در جاهای دیگر به مسایلی مانند خرید مِلک در دیگر کشورها و یا مواد مصرفی غیر ضرور تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha