۳ خرداد تمامی مراکز آموزشی و ادارات  استان زنجان تعطیل شد

با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و شاخص کیفی هوا در وضعیت خطرناک، کلیه مراکز آموزشی (مدارس ، دانشگاهها، فنی و حرفه ای،مراکز علمی )تعطیل و امتحانات به روز دیگر موکول شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از زنجان ، طی اطلاعیه ای از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری  زنجان با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و شاخص کیفی هوا در وضعیت خطرناک،روز سه شنبه ۳ خرداد ماه جاری کلیه مراکز آموزشی ( دانشگاهها، فنی و حرفه ای،مراکز علمی )تعطیل و امتحانات به روز دیگر موکول شد.

همچنین فعالیت های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی تمام دوره ها و همچنین هماهنگ پایه ششم  لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا, فعالیت ادارات و دستگاه های دولتی به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانکها و خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز سه شنبه سوم خرداد تعطیل خواهد شد، و اورژانس به صورت آماده باش در چند نقطه از شهر قرار گیرد.

همچنین تمامی برنامه ها,همایش ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی دستگاه های اجرایی  اعم از نیروهای نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل شود.

 اقدامات عمرانی و راهسازی و فعالیت هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود در داخل شهر توسط شهرداری ها تعطیل شود.

تمامی فعالیت های ورزشی در فضای باز و بسته ممنوع است.

همچنین تمامی فعالیت واحدهای دانه بندی و آسفالت در محدوده حریم شهرها در تاریخ ۳ خرداد محدود شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha