جزئیات بروز مشکلات گوارشی تعدادی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع)

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به بروز مشکلات گوارشی برای تعدادی از دانشجویان این دانشگاه، گفت:‌علت بروز چنین مشکلی برای دانشجویان مسمومیت غذایی نبوده و ویروسی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدصادق کاظمی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) اظهار داشت: از ساعت حدود یک بامداد شب گذشته ۳۹ دانشجوی پسر دانشگاه امام صادق با یکسری علائم گوارشی روبه‌رو شدند که به درمانگاه دانشگاه و پس از هماهنگی با اورژانس تهران به مراکز درمانی دیگر اعزام شدند.

وی ادامه داد: علیرغم حدس اولیه مبنی بر اینکه ممکن است به دلیل مسمومیت غذایی این اتفاق صورت گرفته باشد، اما این مسمومیت ویروسی بوده که سرعت انتشار داشته و مسمومیت غذایی نبوده است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) اضافه کرد: یکی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد این ناشی از مسمومیت غذایی نبوده و ویروسی است این است که دانشجویانی که متأهل بوده و از کلاس‌های حضوری و غذای دانشگاه نیز استفاده نکرده‌اند دچار ابتلا به این ویروس شده‌اند.

کاظمی متذکر شد: پزشکان مراکز درمانی اطراف دانشگاه همین موضوع را اعلام کرده و آنچه در اورژانس گزارش شده این است که تعداد از دانشجویان دانشگاه‌های تهران نیز چنین وضعیتی داشته‌اند.

وی تأکید کرد:‌اکنون وضعیت دانشجویان تحت کنترل بوده و جای نگرانی نیست و دانشجویان مبتلا شده نیز تحت درمان بوده اما دانشجویی در مراکز درمانی بستری نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha