کد خبر: 180830
۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
راهکار اصلی برای کنترل بازار اجاره بها

برنامه گفتگوی اقتصادی، سوم خرداد با بررسی موضوع راهکار اصلی برای کنترل بازار اجاره بها روانه آنتن رادیو گفت‌وگو می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، این شبکه رادیویی با طراحی برنامه ای با عنوان «گفتگوی اقتصادی» پرداختن به موضوعات این عرصه را با میزان تاثیر گذاری بر تمام سطوح، که از درجه حساسیت خاصی برخوردار است مورد توجه قرار داده است.

«گفتگوی اقتصادی» با هدف تقویت رویکرد عقلانیت، ارائه گفتگو های چالشی و مناظره ای را در حوزه اقتصاد با توجه به سه اصل نقد، تبیین و ارائه راهکار در دستور کار خود قرار داده است تا با اقامه ادله به راهکاری مناسب دست یابد.

این برنامه یکی از مهم ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه های این شبکه رادیویی است که با محوریت طرح مباحث اقتصادی روز ایران و جهان، همچنین تحلیل و بررسی موضوعات مختلف اقتصادی با حضور کارشناسان به سمع مخاطبان می رسد.

برنامه گفتگوی اقتصادی، سوم خرداد با حضور دکتر غزال راهب(عضو هیات علمی و رئیس بخش مسکن مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی)، دکتر سید محمود فاطمی عقدا(کارشناس بازار مسکن)، سعید لطفی(عضو هیات مدیره و خزانه دار اتحادیه مشاوران املاک تهران) و علیرضا پاک فطرت(عضو کمیسیون عمران مجلس) به بررسی موضوع راهکار اصلی برای کنترل بازار اجاره بها می‌پردازد.

گفتنی است گفتگوی اقتصادی شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:30روی موج اف ام ردیف 103/5 مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می‌شود.

شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس 27861035 و سامانه پیامکی 300001035 با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha