دی‌ماریا: مسی باید شماره 10 را از نیمار بگیرد

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، معتقد است که لیونل مسی باید شماره 10 پی اس جی را به تن کند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، دی‌ماریا این هفته آخرین بازی خودش با پیراهن پاری سن ژرمن را در جریان پیروزی 0-5 این تیم برابر متز انجام داد. 
او هفت فصل با پیراهن این تیم به میدان رفت و توانست 18 جام قهرمانی را با پی اس جی بالای سر ببرد تا نامش را در تاریخ این باشگاه ماندگار کند. 
دی‌ماریا پس از این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« لئو مسی بهترین بازیکن دنیا است. من پیش از این هم به او گفته‌ام که باید از سال بعد پیراهن شماره 10 را به تن کند. شماره 11 باید به نیمار برسد. من فکر می‌کنم مسی شماره 10 این تیم است، او بهترین بازیکن دنیاست و شماره 10 باید برای او باشد.»
اگر این اتفاق رخ دهد، در واقع این دو بازیکن همان دو شماره پیراهنی را به تن خواهند داشت که پیش از این در دوران هم بازی بودن در بارسلونا به تن داشتند. 
مسی یکشنبه شب با انتشار پستی به دی‌ماریا ادای احترام کرد و نوشت:« گذراندن سال گذشته با تو در پاریس باعث افتخار بود. ما مدت‌هاست یکدیگر را می‌شناسیم اما این که هر روز هم را ببینیم چیز دیگری بود. تو مهر تایید بر چیزهایی زدی که من از قبل می‌دانستم و نشان دادی که خودت و خانواده‌ات انسان‌های بزرگی هستید. نمی‌توان حرفی درباره کاری که به عنوان بازیکن در پاریس انجام دادی زد: بسیار درخشان. بهترین‌ها را در قدم جدید زندگی برایت آرزو دارم. جای تو اینجا خالی خواهد بود!»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha