واگذاری بیش از 406 هکتار اراضی ملی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

سهرابی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور از واگذاری بیش از 406 هکتار اراضی ملی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اجرای طرح های توسعه مسکن روستایی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ سهرابی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور گفت: با همکاری ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن بسیاری از مشکلات روستاییان به ویژه در زمینه تامین مسکن مرتفع شده و این مساله از عوامل جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها خواهد بود.


وی افزود: در راستای اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی، حمایت از تولید و عرضه مسکن؛ تسریع در واگذاری زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح‌های هادی و عمرانی روستاها از اولویت‌های این اداره می باشد که از زمان تصویب این قانون در محدوده ۴۵ روستای شهرستان پس از بازنگری طرحهای هادی و طی مراحل قانونی تا پایان سال ۱۴۰۰ مساحتی بیش از 406 هکتار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیشابور تحویل و تحول شده است.


سهرابی یادآور شد: شهرستان نیشابور دارای ۳۸۰ روستا با جمعیتی بالغ بر 123 هزار و 600 نفر می باشد که اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جهت هر گونه همکاری با بنیاد مسکن به منظور خدمت رسانی بهتر به روستائیان عزیز آمادگی کامل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha