اولین گروه عوامل اجرای حج امروز وارد عربستان می‌شوند

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نخستین گروه عوامل حج تمتع امسال، امروز چهارم خرداد ماه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت، سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت امروز چهارشنبه چهارم خردادماه در جلسه فرآیندهای اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ با اعلام اینکه ویزای تعدادی از عوامل اجرایی صادر شده است و تا ساعاتی دیگر اعزام خواهند شد، گفت: خوشبختانه با تلاش تمامی دست اندرکاران و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اقدامات اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ علی رغم زمان اندک به خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: موضوعات اسکان، پروازهای اعزام و بازگشت حجاج، بیمه حداکثری حجاج، موضوع ارسال داروها و تجهیزات پزشکی، واکسیناسیون حجاج و سایر موضوعات حل شده و دغدغه‌ای در این راستا وجود ندارد.

رئیس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه واکسیناسیون مطابق شرایط و ضوابط تعیین شده کشور میزبان مدنظر قرار گرفته است، گفت: موضوع تزریق واکسن منژیت و واکسن فلج اطفال به حجاج نیز در دستور کار است و تامین اقلام آن نیز به خوبی صورت گرفته است.

حسینی بر موضوع تزریق واکسن‌های مطرح شده برای توجه به سلامت حجاج حج تمتع ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: سلامت حجاج از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به آن توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha