توسعه همکاری های مشترک ۲ مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

در نشستی با حضور فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر توسعه همکاری های مشترک دو مجموعه ارتش و دانشگاه علوم پزشکی تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس، فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، بار دیگر از آمادگی کامل مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس برای افزایش همکاری ها با دانشگاه خبر داد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «ابوالقاسم رضایی» در این دیدار با قدردانی از تلاشگران خط مقدم مبارزه با کرونا در استان به ویژه دکتر «حسینی» در مدیریت این مجموعه عنوان کرد و گفت: مدافعان سلامت در جنگ با کروناویروس، همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شجاعانه عمل کردند و با از خودگذشتگی و جانفشانی برای نجات جان همنوعان و حفظ سلامت آنان تلاش کردند.

او ادامه داد: ارتش در بحران کروناویروس، سرباز مجموعه سلامت است و در صورت نیاز برای هر گونه همکاری در حوزه سلامت برای خدمت به مردم آماده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این دیدار با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها اعم از پیشرفت های علمی، صنایع، بهداشت و درمان و سازندگی، پیشرو و الگو هستند و افتخار می کنیم که حرکت این نیروهای ارزشمند کشور، مکتبی است.

دکتر «سید وحید حسینی» با قدردانی از همکاری نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان به پاس کمک در مدیریت و کنترل اپیدمی کروناویروس افزود: حمایت، همکاری و همراهی مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس در برابر کروناویروس در زمینه هایی نظیر راه اندازی نقاهتگاه و مرکز واکسیناسیون قابل تقدیر و ستایش است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha