ضرورت ساماندهی شبکه فاضلاب و معابر "گریاشان" سنندج

استاندار کردستان در جریان بازدید از وضعیت محله گریاشان سنندج، بر تسریع در ساماندهی شبکه فاضلاب و اصلاح معابر این محله تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان به دنبال انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی و درخواست شماری از اهالی محله گریاشان سنندج، اسماعیل زارعی کوشا از وضعیت این محله بازدید کرد.


در این فیلم کوتاه جمعی از اهالی محله از استاندار کردستان درخواست کرده بودند که به مطالبه ۴۰ ساله آنها در خصوص ساماندهی شبکه فاضلاب و همچنین بهبود معابر رسیدگی کند.
تنها با گذشت چند روز از انتشار این فیلم، استاندار کردستان ظهر امروز چهارشنبه با همراهی شهردار سنندج، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیرعامل شرکت آبفا استان از وضعیت این محله بازدید کرد.


در جریان این بازدید اهالی محله ضمن تقدیر از توجه استاندار کردستان نسبت به درخواست آنها، اعلام کردند که طی سالهای اخیر بارها از مسئولان استانی و شهرستانی در راستای ساماندهی شبکه فاضلاب خود درخواست کرده بودند که این درخواست ها مورد توجه قرار نگرفته بود.


استاندار کردستان در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی مشکلات شبکه فاضلاب و همچنین اصلاح معابر، خواستار تسریع در اجرایی کردن مطالبه به حق مردم ساکن در این محله شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان با اشاره به برنامه ریزی این شرکت در راستای ساماندهی فاضلاب این محله، افزود: طی چند روز گذشته و با دستور استاندار کردستان کار مطالعاتی صورت گرفته و طی روزهای آینده عملیات اجرایی ساماندهی شبکه فاضلاب آغاز می شود.


محمد فرهاد افزود: امیدواریم که در سایه همکاری و مشارکت مردم ساکن در این محله بتوانیم در مدت زمان دو تا سه ماه کل شبکه را ساماندهی کنیم.


شهردار سنندج نیز با اشاره به آمادگی شهرداری در راستای اصلاح معابر این محله، افزود: همزمان با آغاز عملیات ساماندهی شبکه فاضلاب، کار مطالعاتی برای اصلاح و آسفالت معابر نیز آغاز می شود.


سید انور رشیدی افزود: در کنار این مهم تلاش می کنیم که ضمن هماهنگی با مردم محله، زمینه برای احداث فضای سبز در این مسیر فراهم شود و حتما در کوتاهترین زمان ممکن این اقدامات اجرایی و عملیاتی می شود.


استاندار کردستان نیز ضمن تاکید بر تسریع در ساماندهی شبکه فاضلاب و اصلاح معابر، عنوان کرد: انتظار داریم که در کوتاهترین زمان ممکن زمینه برای اجرایی کردن این پروژه فراهم شود.


وی بر همکاری و مشارکت مردم ساکن در این محله برای تسریع در اجرایی کردن مطالبات آنها تاکید کرد و افزود: در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز نیز آمادگی برای کمک به شهرداری و شرکت آبفا وجود دارد.


زارعی کوشا در ادامه ضمن حضور در شهرک اندیشه سنندج از وضعیت آسفالت معابر این محله نیز بازدید کرد.
در بازدید استاندار کردستان و هیات همراه، جمعی از کودکان این شهرک که در حال بازی بودند، از استاندار کردستان درخواست کردند که نسبت به توسعه فضای سبز در این محله اقدام کند.


زارعی کوشا نیز ضمن تاکید بر لزوم خدمت رسانی بهتر به مردم ساکن در شهر سنندج از سوی دستگاه ها و نهادهای خدمت رسان، گفت: با توجه به وعده شهردار سنندج در آینده ای نزدیک کار آسفالت این محله نیز انجام می شود.


شهردار سنندج نیز در خصوص ایجاد فضای سبز در محله شهرک اندیشه وعده داد که با تعیین تکلیف مالکیت بخشی از زمین موجود، در اولین فرصت کار ایجاد فضای سبز در این محله نیز انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha