روشنایی معابر ۲۸ روستای قروه تقویت شد

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از تقویت روشنایی معابر ۵۰۰ نقطه ضروری در ۲۸ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، فرهاد میمنت آبادی  گفت: یکی از موارد لازم در بحث امور عمرانی روستاها، تامین روشنایی مورد نیاز درمعابر اصلی و فرعی است که علاوه بر زیبایی محیط و مبلمان روستایی در جلب رضایت مشترکین نیز نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: رشد روز افزون مصرف انرژی در جامعه و همچنین ناترازی به وجود آمده در بحث تولید و میزان مصرف برق، می طلبد با صرفه جویی در مصرف انرژی به معنی درست مصرف کردن و همچنین رعایت الگوهای مصرف به اندازه نیاز مصرف نمائیم.

میمنت آبادی با اشاره به اینکه ایجاد روشنایی مطلوب و یکنواخت در سطح روستاهای شهرستان در قالب طرح جهادی بهارستان در برنامه کاری سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تعریف شده است، افزود: تعدیل شبکه روشنایی معابر در راستای صرفه جویی در مصرف برق و افزایش راندمان و بهره نوری چراغ های خیابانی به صورت ویژه در این مدیریت به چراغ LED آغاز می گردد.

وی در ادامه یادآور شد: در همین راستا روشنایی معابر ۵۰۰ نقطه ضروری در ۲۸ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال در این شهرستان  تقویت شد.

وی با تاکید بر اینکه روند تامین و تعمیر روشنایی معابر روستایی شهرستان  قروه همچنان تداوم دارد افزود: بهارلو، فیروز آباد، آونگان، ناظم آباد، شهاب الدین، چراغ آباد، وینسار، علی آباد یلغوز آغاج، قاملو، فخرآباد، برمه تپه، خریله، کمره، جامعه شوران، بهارلو، گنداب علیا، آقبلاغ، حاجی آباد، زنگ آباد، سوتپه، خشکمرود علیا، کنگره، قصلان، گرمه خانی، آب باریک، میهم سفلی، بالوانه علیا و شهر مالوجه ۲۸ روستایی هستند که شبکه روشنایی معابر آنها به طور کامل اصلاح و تعمیر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha